Переглянути всі підручники
<< < 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 > >>

 

У цьому параграфі ти:

дізнаєшся про біосоціальну природу особистості та основні етапи її розвитку;

порівняєш умови розвитку твого покоління і покоління твоїх батьків;

усвідомиш головне завдання психосоціального розвитку в підлітковому віці;

проаналізуєш складові свого духовного розвитку; потренуєш навички постановки і досягнення мети.

Поняття особистості

Кожна людина має притаманне лише їй поєднання здібностей, рис характеру, інших людських якостей. Тобто кожен із нас є унікальною і неповторною особистістю. Певною мірою риси особистості обумовлені спадковістю, частково формуються під впливом оточення. Тому кажуть, що процес формування особистості є біосоціальним.

1. Візьміть однакові аркуші паперу, складіть їх навпіл і без ножиць сформуйте половинки контуру людського тіла (мал. 44).

2. Розгорніть фігурки і напишіть на них своє ім'я і п'ять особистих якостей (кмітливий, романтичний...).

3. По черзі покажіть і прочитайте, що у вас вийшло.

4. Поміркуйте, чому з однакових папірців за однаковою інструкцією вийшли цілком різні фігурки.

 

Переглянути всі підручники
<< < 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 > >>
Хостинг от uCoz