Переглянути всі підручники
<< < 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 > >>

 

Об'єднайтесь у групи і спробуйте написати сценарій та розіграти сценку про:

група 1: рятування людей на пожежі;

група 2: надання невідкладної допомоги потерпілому, який отруївся газами;

група 3: допомогу при опіках різного ступеня тяжкості.

1. Ознайомтеся з правилами поведінки в інших надзвичайних ситуаціях (див. с. 152—154 підручника).

2. Є чимало фільмів про надзвичайні ситуації (техногенні катастрофи, виверження вулканів, землетруси, пожежі тощо). їх називають фільми-катастрофи, або блокбастери. До наступного уроку переглянь один із таких фільмів. Зверни увагу, які прийоми невідкладної допомоги застосовували персонажі цих фільмів.

Раніше тебе вчили рятувати своє життя і здоров'я. Тепер ти подорослішав і зможеш рятувати не лише себе, а й інших людей.

У приміщенні, де виникла пожежа, найбільша небезпека — отруйні гази. Через задимлене приміщення треба рухатися повзком або нагнувшись, захищаючи органи дихання змоченою у воді тканиною. При термічних опіках важливо запобігти больовому шоку та інфікуванню обпечених ділянок. Не можна обробляти опіки жиром — олією, вазеліном тощо. Це лише посилить ураження.

 

Переглянути всі підручники
<< < 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 > >>
Хостинг от uCoz