Об'єднайтесь у групи і спробуйте написати сценарій та розіграти сценку про: група 1: рятування людей на пожежі; група 2: надання невідкладної допомоги потерпілому, який отруївся газами; група 3: допомогу при опіках різного ступеня тяжкості. 1. Ознайомтеся з правилами поведінки в інших надзвичайних ситуаціях (див. с. 152—154 підручника). 2. Є чимало фільмів про надзвичайні ситуації (техногенні катастрофи, виверження вулканів, землетруси, пожежі тощо). їх називають фільми-катастрофи, або блокбастери. До наступного уроку переглянь один із таких фільмів. Зверни увагу, які прийоми невідкладної допомоги застосовували персонажі цих фільмів. ![]() ![]() ![]() ![]() Раніше тебе вчили рятувати своє життя і здоров'я. Тепер ти подорослішав і зможеш рятувати не лише себе, а й інших людей. У приміщенні, де виникла пожежа, найбільша небезпека — отруйні гази. Через задимлене приміщення треба рухатися повзком або нагнувшись, захищаючи органи дихання змоченою у воді тканиною. При термічних опіках важливо запобігти больовому шоку та інфікуванню обпечених ділянок. Не можна обробляти опіки жиром — олією, вазеліном тощо. Це лише посилить ураження.
|